شهر سالم و زیبا، حاصل اقدامات جزئی شما شهروندان مهربان است

در ادامه خدمت رسانی به شهروندان گرامی ، معاونت خدمات شهر و زیست محیطی شهرداری بصورت شبانه روزی در حال اجرای خدمات می باشد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای شهر و شهرداری ملارد معاونت خدمات شهر و زیست محیطی شهرداری که یکی از ارکان خدمات رسان شهرداری به شهروندان به شمار می آید در راستای تداوم خدمت رسانی، در مناطقی از سطح شهر اقداماتی به شرح ذیل صورت داده است:

1- با توجه به آغاز فصل پاییز و ریزش بارش های فصلی، به همت پرسنل سخت کوش معاونت خدمات شهری شهرداری عملیات لایروبی و جمع آوری لجن های انهار جاده لم آباد عملیاتی گردید که با لایروبی این مسیر، هدایت آبهای سطحی هنگام بارندگی به سهولت انجام میگردد.

2- در همین راستا لایروبی و جمع آوری لجن های انهار قشلاق روبروی تالار محمد نیز انجام گردیده تا بهنگام ریزش نزولات آسمانی آبهای سطحی به سهولت به مناطق پایین دست هدایت شده و دیگر شاهد آبگرفتگی در این مناطق نباشیم.

3-همچنین به منظور افزایش بهداشت عمومی شهر و زیبا سازی شهری ، کار تسطیح و جمع آوری نخاله توسط خودروهای بابکت از زمین های خالی واقع در خیابان ورزش انجام گردیده است .

4-ادامه طرح طعمه گذاری ، جهت از بین بردن حیوانات موذی (موش) در شهرک طلاییه و بهاره شرقی توسط پرسنل امور شهری شهرداری ملارد از دیگر اقدامات این معاونت میباشد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید