معاون خدمات شهری شهرداری ملارد:

معاون خدمات شهری شهرداری ملارد از تداوم اجرای طرح لایروبی، رسوب زدایی، شستشو و پاکسازی آبروها و جوی های سطح شهر خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛محمد محسنی گفت: در راستای ترویج، حفظ و ارتقای بهداشت عمومی و جلوگیری از شیوع انواع بیماری ها، طرح شستشوی مداوم انهار و همچنین آبروهای سطح شهر در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار دارد.
محسنی افزود: در این راستا و به منظور پاکیزگی آبروها و جوی‌ها و جلوگیری از انتشار بوی بد، معاونت خدمات شهری طی روز گذشته اقدام به شستشو و لایروبی انهار بلوارهای امام رضا (ع) و هاشمی رفسنجانی و ایثارگران و همچنین خیابان های اطلس شرقی و بهاره شرقی کرد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزايش دمای هوا و با عنایت به اینکه یکی از جاهایی که می تواند منشا تولید حشرات و جانوران موذی و متعاقبا باعث آلودگی محیط زیست و به مخاطره افتادن سلامت انسان ها شود، انهار جمع آوری آبهای سطحی شهر می باشد؛ لذا این طرح در اولویت کاری خدمات شهری قرار گرفته و به طور مستمر نسبت به پاکسازی جوی ها اقدام می گردد.
وی در خاتمه بر لزوم مشارکت شهروندان در طرح های پاکسازی مدیریت شهری تأکید کرد و بیان داشت: رها سازی زباله های شهری مهمترین علت آبگرفتگی انهار سرپوشیده و روباز و بنابراین انتشار میکروب و بیماری و بوی نامطبوع از آنهاست که مشارکت شهروندان در این خصوص با عدم تخلیه زباله ها و نخاله های ساختمانی در انهار و مسیر آب های سطحی از بروز مخاطرات بهداشتی و زیست‌محیطی جلوگیری می کند.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید