معاون خدمات شهری شهرداری ملارد خبر داد:

معاون خدمات شهری شهرداری ملارد از نخاله برداری و تسطیح زمین های خالی به صورت گسترده در راستای طرح ساماندهی اراضی خالی سطح شهر خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ سید محمد محسنی با اعلام این خبر گفت: رهاسازی غیر قانونی و تجمع نخاله در اطراف معابر و محل زندگی ساکنین محلات که بعداز مدتی منجر به محل تجمع زباله تبدیل می شود ، علاوه بر تهدید سلامت شهروندان منظر شهری را نیز برهم میزند و ناهنجاری هایی را بوجود می آورد که همزمان با آغاز سال جدید و بر اساس تاکیدات مهندس بهمنی شهردار ملارد با هدف حفظ سلامت شهروندان و ارتقا و احیای سیما و منظر شهری، روزانه نسبت به پاکسازی و ساماندهی آن اقدام می شود.

محسنی در ادامه افزود: در راستای بهبود ارائه خدمات به شهروندان ملاردی، طرح ضربتی پاکسازی، ساماندهی و نخاله برداری و در نهایت تسطیح این زمین ها در سطح گسترده در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری ملارد قرار دارد و بطور مستمر و روزانه در حال اجراست.
وی تصریح کرد: ارتقای فرهنگ شهرنشینی و همکاری و تعامل شهروندان برای حفظ و نگهداری محیط زندگی و رعایت قوانین شهری، می تواند از به وجود آمدن اینگونه مشکلات کاسته و تا حد امکان جلوگیری نماید .

 

 
 

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید