با هدف ایجاد شهری مدرن و شهروند محور

معاون امور زیر بنایی و ترافیک شهرداری ملارد در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری شهر ملارد از اجرای عملیات بهسازی معابر شهر با اولویت لکه‌گیری و آسفالت خبر داد.

 به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ملارد؛ علی زرگر عنوان کرد: در راستای تحقق دستورات مهندس بهمنی شهردار ملارد مبنی بر ضرورت تکریم حقوق شهروندی و ارج نهادن به مطالبات شهروندان، این معاونت همسو با دیگر حوزه های شهرداری تمام همت خود را در جهت ایجاد شهری زیبا، مدرن و شهروند محور بکار گرفته است.
 زرگر در ادامه افزود: با توجه به حجم بالای تردد خودروها در سطح شهر و فرسوده شدن آسفالت معابر، کارشناسان مربوطه اقدام به شناسایی معابر آسیب دیده و بهسازی آن ها نمودند.
وی در تشریح خبر عنوان کرد: کاترزنی آسفالت معابر آسیب دیده انجام و هم اکنون  آسفالت و لکه گیری خیابان‌های پرنیان ، کسری ، پونه و کوچه های شهید عباسی و پامچال در حال اجراست.

معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ملارد تصریح کرد: زیبایی یک شهر باعث ایجاد روحیه برای شهروندان می‌شود و تأثیر بسزایی در مبارزه با اثرات سوء زندگی ماشینی دارد، در این راستا بهسازی آسفالت خیابان‌ها و معابر یک شهر را می‌توان جزء اصلی‌ترین شاخصه‌های زیبایی یک شهر به شمار آورد. 

علی زرگر در پایان خاطرنشان کرد: حل مشکلات شهری علاوه بر کمک و تعامل مسؤولان، همکاری همه‌جانبه شهروندان در تمام زمینه‌ها را نیز می‌طلبد، چراکه وقتی شهروندان به مسؤولیت‌های شهروندی خود جامعه عمل بپوشانند شاهد رشد و اعتلای شهر خواهیم بود.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید