شهردار ملارد:

شهردار ملارد توجه به مسائل فرهنگی را از عوامل مهم توسعه شهری دانست و تاکید کرد: توسعه شهری در تمامی ابعاد اقتصادی، اجتماعی و عمرانی نیازمند توسعه فرهنگ عمومی شهر است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ملارد؛ محمد بهمنی شهردار ملارد با اشاره به اینکه  مسائل فرهنگي و اجتماعي همچون تاروپود، تمامي حوزه‌هاي مسائل شهري از ساخت و ساز و نظافت شهري گرفته تا ارتقاي زندگي شهرنشيني را در برمي‌گيرد، اظهار داشت:خوشبختانه در حال حاضر توجه ویژه به مقوله فرهنگی در حوزه مدیریت شهری  کاملا مشهود است و برنامه ریزی جهت ارتقای زیرساخت های فرهنگی و اعتبارات تخصیص داده شده و هزینه های صرف شده در این حوزه همه در راستای ارتقای سرانه فرهنگی شهر و کاهش دردسر‌هاي ناشي از زندگي ماشيني و تراكم جمعيت و ایجاد نشاط و شادابی بیشتر در بین شهروندان است.
 بهمنی افزود: در همین راستا شهرداری ملارد پروژه عمرانی فرهنگسرای بزرگ شهر ملارد را در 5 بلوک طراحی و هم اکنون اجرای مراحل مختلف آن را در دست اقدام دارد.

وی تصریح کرد: 5 بلوک طراحی شده برای این پروژه شامل : بلوک شرقی ) با کاربری گالری و بشکل مدور در بنای حدوداً 1200 مترمربع – بلوک A ) در سه طبقه و با کاربری نمازخانه و کلاسهای آموزشی بانوان با بنای حدوداً 2500 مترمربع – بلوک B ) در چهار طبقه و با کاربری فرهنگی ، عکاسی ، هنری و ... با بنای حدوداً 2100 مترمربع – بلوک C ) در چهار طبقه و با کاربری سفالگری و کلاسهای آموزشی آقایان – بلوک غربی ) در یک طبقه و با کاربری آمفی تئاتر و سالن اجتماعات با ظرفیت حدوداً 700 نفر و با بنای حدوداً 1200 مترمربع می باشد .
شهردار ملارد همچنین خاطرنشان کرد: هم اینک با تهیه 20 تن میلگرد و انتقال آن به محل پروژه مذکور، عملیات آرماتوربندی ستونهای سقف چهارم بلوک 3 آغاز و بزودی آماده بتن ریزی خواهد شد.
بهمنی در آخر ابراز امیدواری کرد: با اجرا، تکمیل و بهره برداری از این قبیل پروژه های ارزنده و عام المنفعه عمرانی، در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی و تبلور روزافزون فرهنگ عمومی و ارتقای کیفیت تعاملات  اجتماعی شهر باشیم.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید