شهردار ملارد؛

شهردار ملارد خبر داد: قطار عمران و آبادانی شهر ملارد با سرعت در حال حرکت است و نمونه بارز آن احداث و بهره برداری پروژه های کوچک و بزرگ در این شهر می باشد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ محمد بهمنی شهردار ملارد از اجرای مراحل پایانی پروژه ساختمان بزرگ آتش نشانی بلوار الغدیر خبر داد و گفت: شهرداری ملارد در راستای ایجاد شهری ایمن و مصون، این طرح عمرانی را طراحی و در دستور کار خود قرارداد.
بهمنی افزود: ساختمان آتش نشانی بلوار الغدیر در زمینی به مساحت 3400 مترمربع و با زیربنایی بالغ بر 3510 مترمربع و در یک طبقه همکف عملیاتی، سه طبقه اداری و یک سوله آشیانه خودروهای امدادرسان با پیشرفته ترین امکانات ایمنی در دست احداث می باشد.
وی تصریح کرد: این ساختمان بعنوان ساختمان مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محسوب میشود و در حقیقت بعنوان هسته اصلی و مدیریتی این سازمان ایفای نقش خواهد داشت و در شرایط اضطرار و بحرانی در مقام پشتیبانی دیگر ایستگاه های آتش نشانی شهر خواهد بود.
بهمنی در تشریح خبر خاطرنشان کرد: درحال حاضر به همت عوامل معاونت امورزیربنایی و ترافیک شهرداری، این پروژه با پیشرفت 90 درصدی مراحل پایانی از قبیل : 1 – نصب تاسیسات 2 – اجرای سقف کاذب طبقات 3 – محوطه سازی حیاط 4 – عایق بندی سرویس های بهداشتی را می گذراند و امید است در هفته دولت در سال جاری افتتاح و به بهره برداری برسد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید