دیدار با خانواده شهیدان مایه عزت و افتخار است.

فرماندار شهرستان ملارد ،امام جمعه شهر ملارد ،بهمنی شهردار ملارد و ملایی ریاست شورای اسلامی شهر ملارد ،خلج مدیر عامل سازمان گلزار شهدای ملارد و دیگر مسئولین شهر با خانواده معزز شهدا دیدار نمودند .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد – صبح روز پنجشنبه با حضور فرماندارشهرستان ملارد ، امام جمعه، شهردار ملارد و ریاست شورای شهر ملارد و مدیران شهری به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر از خانواده شهید مجتبی مستقیمی و جانباز 50 درصد احمد وکیلی و رزمنده ابراهیم شکوری با اهدای لوح تقدیر دیدار به عمل آمد .
محمد بهمنی در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب گفت : مسئولان و مدیران شهری دیدار با خانواده معظم شهدا و تلاش برای رفع مشکلات آن‌ها را وظیفه خود می‌دانند.
شهردار ملارد بیان کرد : ديدار با والدین شهیدان و حضور در كنار خانواده معظم شهدا٬ توفيق الهی برای مسئولان است، خون شهيدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ايران در جهان به ارمغان آورده است.
وی گفت : بی‌تردید روحیه ایثار، شهادت، ایستادگی و صبر خانواده‌های معظم شهدا، پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی ایران در حفظ استقلال و آزادی به شمار می‌رودو ستودنی است .
شایان ذکر است هر هفته روزهای پنجشنبه در شهرستان ملارد بعنوان ((یوم شهدا))روز دیدار و سرکشی به خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران اختصاص یافته است .


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید