مهندس کولیوند شهردار ملارد با اشاره به اهمیت برخورداری شهرها از فضای اداری مناسب در راستای انجام وظایف و خدمت به شهروندان، گفت: ساختمان پارلمان شهری ملارد واقع در بوستان مشاهیر در ۱۸۰۰ متر زیربنا توسط #شهرداری_ملارد احداث شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ملارد، محمدصادق کولیوند شهردار ملارد در ارتباط با ساختمان جدید شورای اسلامی شهر ملارد اظهار داشت: با توجه به اهمیت وظایف شورای شهر و در جهت تکریم ارباب رجوع و فراهم آوردن فضای مناسب برای خدمات رسانی بهتر و مطلوب، ساختمان پارلمان شهری ملارد احداث شد تا میزبانی از شهروندان عزیز به عنوان ولی نعمتان مسوولان به بهترین نحو انجام شود.

وی افزود: در طراحی ساختمان اداری که معمولا دارای رفت و آمدهای زیادی هستند، طراحی پلان و ریز فضاهای مورد نیاز مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است و ضمن توزیع مناسب فضاهای اصلی، وابسته اصلی، رفاهی و پشتیبانی، بایستی حداکثر کارآیی ساختمان و بهره برداری مفید اداری لحاظ شود.

شهردار ملارد بیان داشت: ساختمان پارلمان شهری واقع در بوستان مشاهیر ملارد در ۱۸۰۰ متر مربع زیربنا در ۲ طبقه و ضمن مناسب سازی برای جانبازان و معلولان شامل اتاق‌های مخصوص کمیسیون‌های مختلف شورای شهر، اتاق اعضا و اتاق جلسات احداث شد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید