احداث 3000 متر مربع مکان ورزشی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال

مهندس کولیوند شهردار ملارد با اشاره به نگاه ویژه شهرداری ملارد در راستای افزایش سرانه ورزشی شهری، گفت: مجموعه روباز ورزشی چند منظوره شهیدان شوریابی از محل صرفه جویی اعتباری در سایر پروژه‌های عمرانی توسط معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ملارد احداث شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ملارد،کولیوند شهردار ملارد با اشاره به نگاه ویژه شهرداری ملارد در راستای افزایش سرانه ورزشی شهری، گفت: مجموعه ورزشی روباز ورزشی چند منظوره شهیدان شوریابی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع از محل صرفه جویی اعتباری در سایر پروژه‌های عمرانی توسط معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ملارد احداث شد.

محمدصادق کولیوند شهردار ملارد اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر ملارد در کنار وظیفه قانونی در توسعه ورزش همگانی، با توجه به جایگاه والای ورزش و تحقق اهداف پیش بینی شده در برنامه‌های بالادستی توسعه کشور در زمینه ارتقا جایگاه ورزش همگانی، سلامت جامعه و کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدامات عمرانی و توسعه‌ای در حوزه فضاهای ورزشی عمومی را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

وی افزود: ایجاد زیرساخت‌های ورزشی علاوه بر افزایش سرانه ورزشی شهر ملارد، در ترویج فرهنگ ورزش همگانی، افزایش انگیزه و علاقه در جوانان برای گرایش به ورزش، افزایش سلامت جامعه و کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است.

شهردار ملارد بیان داشت: پروژه مجموعه ورزشی روباز شهیدان شوریابی ملارد به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و با صرف اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی از محل صرفه جویی اعتباری در سایر پروژه‌های عمرانی توسط معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ملارد احداث و دارای امکاناتی همچون زمین چمن مصنوعی، زمین والیبال، بستکبال و بدمینتون خواهد بود که به صورت رایگان در اختیار شهروندان عزیز ملاردی قرار خواهد گرفت.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید