در راستای تحقق شعار سال (تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین)

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد گزارش داد؛ به زودی مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین، جایگاه سوخت سه منظوره، مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سنگین و مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو در حومه شهر ملارد احداث خواهد شد.

بنا براین گزارش؛ طی انجام مکاتبات با استانداری تهران و همچنین بر اساس اعتبار تخصیص یافته در بودجه شهر ملارد در سال جاری (1401) و نیز در راستای منویات مقام عظمای ولایت و تحقق شعار سال (تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین )و با توجه به اخذ مجوزات لازم از سوی شهرداری ملارد و سایر نهادهای ذیربط به زودی مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین، جایگاه سوخت سه منظوره، مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سنگین و مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو در حومه شهر ملارد احداث خواهد شد.
بر همین اساس و پیرو پیگیریهای صورت گرفته از سوی شهرداری ملارد، عملیات اولیه و مطالعات جانمایی پروژه های مذکور و همچنین اقدامات اجرایی آن به زودی از سوی پیمانکاران مربوطه کلید خواهد خورد.
شایان ذکر است با راه اندازی پروژه های فوق الذکر خدمات سوخت رسانی دو منظوره، اخذ معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین و شماره گذاری خودروها در حومه شهر به شهروندان شهر ملارد ارائه خواهد شد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید