گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی

شهردار ملارد محمد بهمنی خبر داد: شهرداری ملارد با رویکرد ارتقای جایگاه هنر انقلاب اسلامی، ضمن بسترسازی و ایجاد فضای مناسب از فعالین عرصه های مختلف هنری در زمینه حفظ و نشر ارزشهای والای انقلاب اسلامی حمایت می کند.

 به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ملارد؛ همزمان با سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی ، شهردار ملارد اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هنرمندان متخصص و متعهدی همچون شهید آوینی پا به عرصه هنر و ادبیات کشور گذاشته و آثار بدیع و خلاقانه‌ای را در حوزه هنر خلق کرده و سبک جدیدی از هنر را ارائه کردند که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شدند.

محمد بهمنی با تاکید بر ضرورت تبیین شخصیتی و دیدگاهی هنرشناختی شهید آوینی در این ایام و زمینه سازی حضور هوشمندانه تمامی هنرمندان متعهد و انقلابی در تمامی عرصه‌ها، افزود: نگاه ما نباید مناسبتی باشد و در کل ایام سال باید دغدغه هنر انقلاب اسلامی را داشته باشیم چرا که همه نسبت به انقلاب اسلامی و شهدا باید ادای دین کنیم. 

سکاندار شهرداری ملارد در ادامه متذکر شد: .انقلاب اسلامی ایران یکی از مهمترین انقلاب‌های مردمی یک قرن اخیرجهان است که با حمایت مردم و بر اساس ارزش‌های دینی و اسلامی ایجاد و در پهنه گیتی بعنوان یگانه جنبش دینی و مردمی  معرفی شد؛ قدر مسلم استمرار این قبیل حرکت‌های انقلابی به نهادسازی و سازماندهی زیرساختهایی که فرهنگ و هنر بخش لاینفک آن قلمداد می شوند، نیاز دارند.

وی عنوان کرد: هنر انقلاب دارای خصوصیاتی چون هوشیاری، حركت، مبارزه با ظلم و پایبندی به اصول دینی و ارزشهای اسلامی است فلذا تمام كارها ، آثار و هنرهایی  كه دارای این صفات باشند، هنر انقلاب قلمداد می شوند.

بهمنی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری ملارد به مناسبت این هفته اهتمام ویژه‌ای داشته و با نصب بنر و فضاسازی شهری متناسب ، رنگ و بوی شهر را فراخور با هفته هنر انقلاب اسلامی زینت داده است.

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید