به جهت کاهش ترافیک

شهردار ملارد بمنظور کاهش بار ترافیکی در ورودی خیابان امام خمینی در ساعات پیک ترافیک و تسهیل در رفت و آمد شهروندان از ساخت راهبند متحرک در دوربرگردان روبروی خیابان معلم خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد در مطالعات میدانی از اوضاع ترافیک شبانگاهی بلوار رسول اکرم (ص) و گزارشات مکرر پلیس راهور مبنی بر تراکم تردد در این محور و ایجاد بار ترافیکی در ورودی خیابان امام خمینی (ره) شهرداری ملارد تمرکز خود را جهت رفع این مشکل معطوف کرد.
بهمنی شهردار ملارد گفت: تمرکز اصناف متعدد و دسترسی آسان شهروندان به مایحتاج روزمره در خیابان امام باعث ایجاد تردد بیش از حد ظرفیت در خیابان فوق شده و در ساعاتی از روز موجب ایجاد ترافیک سنگین میشود .
وی در ادامه افزود : ترافیک ایجاد شده در ساعات پیک ترافیکی در محل الصاق بلوار رسول اکرم (ص) با خیابان امام موجب خلل در تردد خودروها و در راس آنها درصورت بروز حوادث غیرمترقبه خودروهای امدادرسان و خدمات رسان می گردد . که در این راستا شهرداری با طرح موضوع در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان و اخذ مجوز ، اقدام به ساخت راهبند متحرک در دوربرگردان روبروی خیابان معلم نمود تا در مواقع پیک ترافیک اقدام به هدایت ترافیک به سمت دوربرگردان ابتدای خیابان بهاره نماید.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید