با شروع بارش برف تردد بدون مشکل در شهر ملاردبرقرار است.

از ابتدای بارش برف و باران پرسنل خدوم خدمات شهری شهرداری نسبت به رفع موانع تردد و آبگرفتگی معابر اقدام نمودند .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد سید محمد محسنی معاون خدمات شهر شهرداری ملارد از آماده باش کامل نیروهای خدمات شهر شهرداری ملارد از هنگام بارش برف و باران در این شهر خبر داد.
محسنی گفت:با توجه به پیش بینی هواشناسی و از زمان آغاز بارش برف به دستور شهردار محترم تمامی نیروهای معاونت خدمات شهر با همراه ماشین آلات و تجهیزات لازم به منظور بازگشایی مسیرها و جلوگیری از مسدود شدن معابر به صورت آماده باش کامل در سطح شهر مستقر شدند.
وی در ادامه افزود:خوشبختانه به همت پرسنل خدوم خدمات شهر که بصورت شبانه روزی در حال انجام خدمت هستند با مشکلاتی از قبیل مسدود شدن معابر و تردد شهروندان درسطح شهر مواجه نبودیم و تا پایان بارندگی در راستای آسایش تردد شهروندان این خدمات ادامه خواهد داشت .
معاونت خدمات شهری شهرداری ملارد در پایان با بیان این مطلب که تمام تجهیزات و امکانات لازم به منظور رفع موانع ،حوادث غیر مترقبه و مشکلات احتمالی در کوتاه‌ترین زمان اتخاذ شده است یاد آور شد:شهروندان درصورت بروز هر گونه مشکلی پس از بارش‌ها، مورد را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ به اطلاع ما برسانند تا در اسرع وقت اقدامات لازم در جهت رفع آن انجام شود.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید