بازدید محله ای بهمنی شهردار ملارد

بهمنی شهردار ملارد و اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین از سطح شهر بازدید نمودند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد ، مهندس محمد بهمنی شهردارملارد به همراه جمعی از معاونین و اعضای شورای شهر از محلات شهر پیش از آغاز عملیات عمرانی شهر بازدید کرد.
بهمنی در خصوص این بازدید گفت : در راستای اجرای پروژه هاى عمرانی در محلات مختلف بازدیدهای میدانی از سطح محلات و خیابان های شهر با رویکرد بررسى نيازها و كمبودهاى عمرانی محلات مختلف در سطح شهر انجام می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه بازدیدهای میدانی منظم از سطح محلات، به منظور احصا ٕ مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه‌ عمرانی و خدمات شهری صورت می‌پذیرد، گفت: بهبود شرایط موجود به ویژه در حوزه عمرانی مانند جدول گذاری، آسفالت و كفپوش پياده رو ها به منظور آماده سازی بستری مناسب جهت ارتقا سطح رضایت‌مندی شهروندان همواره برای مدیران شهری در اولویت قرار دارد.
محمد بهمنی همچنین بازدیدهای میدانی را موجب سرعت بخشیدن به اجرای عملیات های عمرانی و خدمات شهری در محلات عنوان کرد و گفت: استمرار این بازدیدها موجب شناخت هر چه بیشتر مسئولان اجرایی با مشکلات روزمره محلات و تسریع در جهت رفع آنها خواهد شد.
شهردار ملارد ضمن بررسی مشكلات عمرانی ، خواستار تسریع در اجرای پروژه هاى عمرانى طی یک برنامه زمانبندی مطلوب و افزایش سرعت اجرایی و دقت در کیفیت طرح های عمرانی شد و عنوان کرد: خدمت رسانی بهنگام باید به صورت عادلانه در محلات انجام گردد و مدیریت شهری با تمام توان، فعالیتهای عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال نماید.
 در این بازدید شهردار ملارد با حضور در خیابان شهدا ، خیابان شهیدان دست برسر، خیابان ایثارگران ، بلوار شهید مرشدی ، خیابان آیت الله کاشانی ، خیابان دکتر حسابی ، خیابان مریم و محور سه بانده مارلیک، با اهالی این محله ها که دغدغه‌هایی در حوزه عمران وخدمات شهری داشتند هم صحبت شد و دستور برطرف کردن مشکلات مطرح شده را به مدیران شهری صادر کرد.

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید