تصویب پرونده اراضی ۱۲.۵۰ هکتاری مسکن گستر درشورایعالی شهرسازی و معماری ایران

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد در راستای مصوبات جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری افشار معاونت شهرسازی و معماری شهرداری ملارد گفت :پرونده اراضی ۱۲.۵۰ هکتاری مسکن گستر در جلسه مورخ ۱۴۰۱.۵.۱۰ شورایعالی شهرسازی و معماری ایران مطرح و به موافقت کلیه اعضا به تصویب رسید.توافق اولیه اراضی فوق در سال ۱۳۹۵ انجام شده است با پیگیری همکاران در حوزه معاونت شهرسازی و معماری در جلسه 28 اردیبهشت سال جاری به تصویب کمیته فنی شورایعالی شهرسازی و معماری رسید و بعد از آن در جلسه فوق الذکر تصویب شد.
این املاک  ۱۹۶ قطعه با کاربری مسکونی و ۳۷ قطعه با کاربری تجاری مسکونی در سهم مالک با تراکم ۲۴۰ درصد در ضلع غربی بلوار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و ضلع  جنوبی بلوار شهید مطهری واقع گردیده است.
سهم شهرداری ملارد از توافق انجام گرفته ۲۲۳۴.۳۳ متربع زمین با کاربری تجاری اداری خدماتی و آموزشی با مساحت ۵۹۰۸.۲۳ متربع و درمانی ۱۰۱۸۱.۶۳ مترمربع و ورزشی ۲۱۴۹.۰۶ مترمربع و فضای سبز ۱۳۵۰۷.۵۰ مترمربع و معابر حاصل از تفکیک می باشد .
با مصوبه فوق میتواند گام مهمی در جهت تولید مسکن و بالا بردن میزان سرانه های شهری از جمله فضای سبز،درمانی،ِآموزشی و ... برداشت،ضمن اینکه این املاک دارای اسناد رسمی بوده و تفکیک مجاز خواهد بود.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید