پیام تسلیت مدیریت شهری ملارد

پیام تسلیت مدیریت شهری ملارد به مناسبت سالگرد رحلت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت دو اختر تابناک امامت و ولایت امام حسن مجتبی و امام رضا (علیهم السلام )

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد مدیریت شهری ملارد طی پیامی سالگرد رحلت پیامبر عدل و عدالت  حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت مظلومانه سبط اکبر پیامبر، امام حسن مجتبی(ع) و شهادت غریبانه هشتمین پیشوای معصوم، حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) را تسلیت گفتند .

متن پیام

بسم الله الرحمن الرحیم

وفات جانگداز و مظلومانه اشرف مخلوقات خاتم الأنبیاء محمد بن عبدالله(ص) که بنای ستم و بیداد را برانداخت و نوای خوش قسط و عدل را در جهان طنین‌‌افکن‌ ساخت؛ بزرگمردی که در پیشگاه انسانیت، سرود توحید سر داد. با ظهورش پا برهنگان و آنانکه اربابان بیداد به استضعافشان کشانده‌ بودند، گوهر آزادگی و حریت را در آغوش کشیدند. آنان، پیشوایان بشر به سوی فضایل و ارزش های متعالی انسانی و الهی اند و آشنایی با ابعاد گوناگون شخصیت و زندگی این رهبران الهی، بهترین توشه سالکان راه حقیقت و پاکبازان طریقِ سعادت و کمال است.

 همچنین سالروز شهادت سبط اکبر پیامبر، امام حسن مجتبی(ع) که در روزهای طوفانی صدر اسلام همچون بازویی پرتوان در کنار پدر بزرگوارش و نیز در دوران زمامداری کوتاه خودش از کیان اسلام و مسلمین دفاع کرد ولی نیرنگ منافقان و دشمنان اسلام که لباس دوستی دین و مسلمین را به دروغ بر تن کرده بودند، از کاسه زهرآگین دشمن خانگی بیرون آمد و دومین شهید امامت به جهان اسلام تقدیم شد و در ایام غمبارِ سالگرد شهادت غریبانه و مظلومانه امام علی بن موسی الرضا(ع)، آن امام همام را اینگونه خطاب قرار می‌دهیم که ای امامِ غریب،ای قبله‌یِ آمالِ مشتاقان خوشنودی و رضا، هنگامی که نقشِ گنبدِ پر نورِ تو در پرده‌یِ چشمانمان می‌افتد، آمیزه‌ای از احساس تعالی و شکوه در قلب‌‌هایمان می‌نشیند.  لذا اینجانبان این ایام را به مردم شریف و پرسنل خدوم شهرداری ملارد تسلیت عرض نموده و آرزوی توفیق ادامه راه این بزرگ مردان دین را از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

حسن ملایی- ریاست شورای اسلامی شهر ملارد

محمد بهمنی – شهردار ملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید