افتتاح بزرگترین پروژه هدف گذاری شده شهرداری ملارد در هفته دولت

همزمان با نخستین روز ازهفته دولت، بوستان بزرگ ورزش مارلیک ملارد با وسعت بیش از ۵۵ هزار مترمربع و دارا بودن ۳ زمین ورزشی و سالن ویژه روباز ورزش‌های بومی محلی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ملارد، همزمان با نخستین  روز از هفته دولت سال ۹۹، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران و مسئولان شهرستانی بوستان بزرگ ورزش ملارد با وسعت بیش از ۵۵ هزار مترمربع با دراختیار داشتن ۳ زمین ورزشی و سالن ویژه روباز ورزش‌های بومی محلی در داخل بوستان به عنوان یکی از بزرگترین بوستان‌های غرب استان تهران به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص هدف گذاری شده شهرداری ملارد افتتاح شد.

خدابخش محمدزاده پودینه معاون شهردار ملارد در حاشیه این مراسم اظهار داشت: روند احداث این بوستان به عنوان یکی از بوستان‌های بسیار بزرگ و مطلوب در غرب استان تهران از ابتدای سال ۹۶ با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی افزود: این پروژه قابلیت و ظرفیت‌های بسیار مطلوبی را داراست که می‌تواند به عنوان یکی از محل‌های تفریح و ورزش شهروندان شریف ملارد به ویژه منطقه مارلیک قرار گیرد.

فخرالدین آئینه‌وند رئیس شورای اسلامی شهر ملارد نیز در این مراسم اظهار داشت: مدیریت شهری ملارد در سال‌های اخیر توجه و اعتبار ویژه‌ای را با توجه به نیاز موجود به توسعه بوستان‌ها و افزایش سرانه فضای سبز شهری اختصاص داده است.

وی بیان داشت: علاوه بر بوستان ورزش مارلیک، ۲ بوستان دانش و فرهنگیان طی روزهای هفته دولت امسال به افتتاح و بهره‌برداری خواهند رسید.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید