به مناسبت بزرگداشت روز مهندس و روز وکیل

مراسم بزرگداشت مهندسان و وکلای شهرداری ملارد با حضور مدیریت شهری برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد به مناسبت روز بزرگداشت خواجه‌نصیرالدین طوسی، صبح امروز پنجشنبه 5 اسفند ماه مراسم تکریمی با حضور شهردار و ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر در محل سالن کنفرانس شهرداری مرکز برگزار گردید. در این آئین بزرگداشت ، ملایی ریاست شورای اسلامی شهر ضمن تبریک این روز به همکاران مهندس در شهرداری و وکلای محترم که وظیفه احقاق حق را بعهده دارند برای آنها آرزوی موفقیت داشتند و در ادامه ،بهمنی شهردار ملارد ضمن تبریک و آرزوی توفیق روزافزون برای مهندسین پرتوان، خلاق و نوع آور شهرداری ملارد در عرصه اندیشه ، از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی تقدیر نمود.

محمد بهمنی در ادامه گفت: مدیریت شهری مجموعه به‌ هم‌ پیوسته‌ای است که قطعاً با تلاش و پشتکار شما کارکنان و مهندسین شهرداری با تعامل، همکاری و خلاقیت محقق می‌شود از این روی از شما می‌خواهم تأثیرگذار باشید و تمام توان و قوای خود را در طبق اخلاص گذاشته و در راستای خدمت‌ رسانی به مردم شهر اهتمام ورزید.
وی در ادامه مراسم همچنین ضمن بزرگداشت "روز وکیل" ، این روز را به همه وکلای پرتلاش شهرداری تبریک گفته و اظهار داشت : در هر حوزه ای دارا بودن نگاه تخصص گرایانه در تسریع امور و جلب رضایتمندی افراد نقش مهمی دارد و وکلا به عنوان نمایندگان حقوق شهرداری و در مسیر قانون می توانند راه رسیدن قانونی به مطلوب ها را هموار کنند .
گفتنی است در پایان مراسم مذکور ، با اهدا لوح تقدیر توسط مدیریت شهری ملارد از مهندسان و وکلای شهرداری ملارد تجلیل به عمل آمد .


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید