شهردار ملارد

محمد بهمني شهردار ملارد با بيان اين مطلب كه شهرداری به طور مستمر پاكسازی معابر و خيابانهای سطح شهر در دستور کار خود دارد گفت:تنظیف شهر وظیفه ای است که در هر شرایطی انجام آن بطور ذاتی توسط شهرداری انجام می شود اما در شرایط خاص این اقدامات باید بصورت ویژه تر انجام شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد  محمد بهمني شهردار ملارد با بيان اين مطلب كه شهرداری به طور مستمر پاكسازي معابر و خيابانهاي سطح شهر در دستور کار خود دارد گفت:تنظیف شهر وظیفه ای است که در هر شرایطی انجام آن بطور ذاتی توسط شهرداری انجام می شود اما در شرایط خاص این اقدامات باید بصورت ویژه تر انجام شود.
وی عنوان کرد:طی روزهای اخیر حوادث غیر مترقبه و بارندگی موجب بروز شکستگی درختان و آسیب هایی در سطح شهر بصورت بصری شد که بصورت و یژه اکیپ های شهرداری نسبت به جمع آوري شاخ و برگ درختان،تير برق هاي آسيب ديده و گل و لاي جا مانده از روان آب‌ها اقدام کردند.
شهردار ملارد در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:با توجه به آماده باش كامل و حضور نيروهاي شهرداري ملارد در زمان بارندگي پس از اتمام بارش اقدامات مورد اشاره توسط سازمان سيما،منظر و فضاي سبز، پسماند و آتش نشاني شهرداري ملارد به جهت کاهش مشکلات شهروندان برای بهره مندی سطح شهر در کمترین زمان ممکن صورت گرفت.
بهمني افزود:رفع آبگرفتگی جداول، جمع آوری زباله، نخاله ها از سطح شهر، جمع آوری شاخ و برگ درختان شکسته شده و… از جمله اقداماتی است که توسط نیروهای شهرداری از زمان بارندگی تاکنون انجام شده است.
شهردار ملارد در پايان يادآور شد:مجموعه مديريت شهري ملارد با تمام توان براي رفع معضلات و مشكلات ايجاد شده در اثر بارندگي در راستاي خدمت رساني مطلوب به شهروندان اقدامات لازم را انجام خواهد داد و از شهروندان عزيز مي خواهيم در صورت مشاهده هر گونه مشكل در معابر،خيابان ها و محلات از طريق شماره ١٣٧ موارد را اعلام نمایند تا با حضور به موقع نيروهاي شهرداري اقدامات لازم در رفع معضل پيش آماده صورت گيرد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید