مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری ملارد:

کاوسی، مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری ملارد با اشاره به حضور پرشور و کمک همه‌جانبه شهرداری ملارد در کنار هیئات مذهبی شهر ملارد در راستای برگزاری هر چه پرشورتر عزاداری حضرت اباعبدالله حسین(ع) در ایام دهه اول ماه محرم الحرام، گفت: در کنار سایر اقدامات فرهنگی به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی عزاداران ۶ بوستان و فضای ورزشی توسط شهرداری ملارد در اختیار هیئات مذهبی و مجالس عزاداری قرار گرفت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ملارد محمد رضا کاوسی مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری ملارد با تاکید بر اهتمام شهرداری در ایجاد بسترهای فرهنگی مذهبی مناسب در سطح شهر ملارد اظهار داشت: در دهه اول ماه محرم امسال ۶ بوستان و فضای ورزشی در اختیار هیئات مذهبی عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قرار گرفت است.

وی افزود: از جمله این موارد می‌توان به در اختیار قراردان اختصاصی سه بوستان بانوان با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در مارلیک، سرآسیاب شرقی و ملارد به هیئت های ویژه بانوان اشاره کرد که با استقبال چشمگیری از سوی بانوان شهر ملارد قرارگرفت.

مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری ملارد بیان داشت: بخشی از بوستان امام خمینی (ره) و فضای زمین بازی در بوستان کاشانی و سوله ورزشی خیابان شهید مصیب زاده نیز در اختیار هیات شاخص قرار گرفتند.

کاووسی گفت: در راستای حمایت از هیئت‌های شاخص شهری بخشی از تجهیزات فضاسازی مختص هیئات نیز از سوی شهرداری با همکاری مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل مانند داربست، سازه اسپیس و چاپ بنر تامین شد.

وی ادامه داد: دیگر اقدامات انجام گرفته می‌توان به اهداء پرچم نفیس منقوش به اسم متبرک حضرت سید الشهدا(ع) و پلاکارد ویژه محرم در مساجد، هیئات، ادارات و سازمان‌های تابعه شهرداری بود تا ضمن مشارکت شهرداری در فضاسازی هیات مذهبی، نکات ایمنی در خصوص برگزاری مراسم سوگواری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیز آموزش داده شود.

مدیر فرهنگی اجتماعی با اشاره به ابتکارات جدید از سوی تعدادی از کانون‌های فرهنگی شهر خاطرنشان کرد: در محرم امسال شاهد طرح‌های ویژه‌ای مانند ایستگاه صلواتی ماسک، ماشین نویسی و پخش و نصب پوستر صلواتی بودیم که بخش عمده ای از آن توسط نوجوانان پرشور و علاقه مند به مکتب سیدالشهدا(ع) بصورت خودجوش صورت گرفت که شهرداری در زمینه تهیه اقلام با این گروه ها نیز مشارکت ویژه کرد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید