توسط شهرداري ملارد انجام شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیک شهری ، محمد بهمنی شهردار ملارد  از راه اندازی اولین وب سایت و تلویزیون اینترنتی ویژه ترافیک شهری در اين شهر خبر داد.
مهندس محمد بهمنی شهردار ملارد ساماندهی فضای تردد شهر و توجه به مسائل ترافیک شهری را از اهداف اجراي این طرح در سطح شهر دانست و گفت:
با مصوبه شورای ترافیک شهرستان ملارد در راستای ایجاد نظم وگسترش فرهنگ ترافیک در سطح شهر ،کنترل و نظارت بر ترافیک شهری، مدیریت هرچه بهتر بحران های ترافیکی احتمالي اين طرح اجرا شد كه قطعا این اقدام می تواند در کاهش بار ترافیک و اتلاف وقت شهروندان تاثير بسزايي داشته باشد.

وی در ادامه افزود:یکی از اهداف ما از اجرای این طرح رسیدن به یک شهر الکترونیک است و علاوه بر استفاده از ابزار های نوین می توان آشنایی و پیامهای ترافیکی بدون واسطه در سطح شهر بصورت آنلاین در اختیار شهروندان گذاشت که تاثیر مؤثری در هوشمندسازی شهر خواهد داشت.

محمد بهمنی در پایان ایجاد آرامش در تردد شهروندان را یکی دیگر از مزایایی این طرح برشمرد و گفت:از شهروندان فهیم شهر ملارد می خواهیم که با رعایت موازین و قوانین در سطح شهر در راستای ایجاد شهری ایمن و بدون معضل ترافیک همکاری های لازم را داشته باشند
آدرس وب سایت ترافیکی شهر ملارد : http://traffic.malard.ir در اخیتارشهروندان میباشد .


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید