حسن ملایی ریاست واعضای شورای اسلامی شهر ملارد و بهمنی شهردار ملارد در آغازین روزهای فعالیت سرپرست جدید فرمانداری شهرستان روز سه شنبه مورخ 25 آبان ماه با حضور در فرمانداری شهرستان با جابر کریمی سکان دار منتخب فرمانداری دیدار کردند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری ملارد روز سه شنبه بیست و پنجم آبان ماه مدیریت شهری ملارد با حضور در محل فرمانداری شهرستان با جابر کریمی سرپرست فرمانداری دیدار نمودند . در این نشست دوستانه که ملایی ریاست شورای اسلامی ،بحری ،مرزانی ،کرمی ،بیات و طباطبایی  از اعضای این شورا و بهمنی شهردار ملارد حضور داشتند، ریاست شورا انتصاب شایسته ایشان را به سمت سرپرست فرمانداری، صمیمانه تبریک گفته و خاطرنشان ساختند که یقیناً تخصص و تجارب ایشان، نویدبخش نشاط و تحرک بیش از پیش و زمینه حل مشکلات و ارائه خدمات گسترده‌ به مردم خوب و فهیم شهرستان ملارد را فراهم خواهد کرد. دیگراعضای شورا نیزضمن تبریک و تهنیت برای انتصاب شایسته و سزاوارایشان،  سپردن عنان کرسی عالی مدیریت شهرستان ملارد به دست های با کفایت یکی از فرزندان لایق و ولایتمدارهمین شهرستان را مهر تاییدی بر اعتقاد دولت سیزدهم بر حرکت در مسیر شایسته گزینی و نوید بخش افق های روشن توسعه نوین برشمردند. بهمنی شهردار ملارد نیزضمن تبریک این انتخاب به جا و شایسته که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی،دلسوز و از سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، برای ایشان عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به ملت شریف ملارد از درگاه پروردگار سبحان مسألت نمودند. 

در پایان جابرکریمی مقام عالی دولت در شهرستان ملارد نیز ضمن تاکید بر لزوم همدلی و همراهی و همکاری مسئولین شهرستان جهت پیشبرد مقاصد و نیل به اهداف والای خدمتگزاری به خلق الله خاطر نشان کردند خدمت در نهادهای اجرایی و خدمات رسان، وظیفه خطیری است که خادمان در این دستگاه باید بر آن ببالند و این جایگاه را تقویت و ارتقا دهند و جنس این خدمتگذاری باید عالمانه، صادقانه، مدبرانه و بدون منت باشد. مسئولان شهرستان ملزم هستند با سرلوحه قرار دادن "صداقت" برای تحقق اهداف در راستای خدمت رسانی ازهیچ اقدامی برای توسعه شهرستان دریغ نورزند چرا که یقینا جلب رضایت مردم مهم ‌ترین و برجسته ترین دستاورد تکیه بر مسند ریاست است.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید