به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد ، هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ملارد به ریاست حسن ملایی و با حضور اعضای پارلمان شهری ملارد برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر ملارد ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند به همه دولتمردان و خدمتگزاران صدیق نظام و پرسنل خدوم شهرداری ملارد گفت : برای دستیابی به نقطه مطلوب و پیشرفت و آبادانی شهر باید با برنامه ریزی مدون مطالبات اصلی مردم شناسایی و مرتفع گردد ، که خوشبختانه اعضای شورای اسلامی اهتمام ویژه ای نسبت به این موضوع دارند و طی جلسات مختلف برنامه های کاربردی و مفید تعریف شده که در دستور کار شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.
در ادامه این جلسه اعضای شورای اسلامی در ١٩ مورد از موضوعات و لوایح ارسالی تصمیم گیری نمودند که می توان به مواردی همچون پیگیری بحث رفاهیات پرسنل ، تهیه بسته معیشتی برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه و ارسال لایحه به کمیسیون های داخلی شورا،بررسی پرونده های ارسالی جهت بررسی و اعلام نظر ، و دیگر موارد اشاره نمود .
گفتنی است اعضای شورای اسلامی شهر ملارد در پایان در خصوص موضوعاتی دیگر از جمله رفع مشکلات سد معبر ، مساعدت‌های مالی و تقدیر از ورزشکاران و حمایت از نخبگان شهر پیشنهاداتی را ارائه دادند.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید