اقدامات شهرداری در جهت ارتقای ایمنی تردد شهروندان


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل ، محمد بهمنی شهردار ملارد گفت : در راستای اجرای معابر امن و ایمن جهت تردد شهروندان و نیز در ادامه اجرای طرح هدایت آبهای سطحی ، شهرداری ملارد با اولویت بندی در نقاط مختلف شهر اقدام به زیرسازی و جدولگذاری معابر نموده است .
بهمنی افزود : به گزارش کارشناسان حوزه عمران شهرداری ، نیاز به جدولگذاری در خیابان مریم بخش مارلیک احساس و در دستور کار قرار گرفت در این راستا عملیات پی کنی و زیرسازی جهت اجرای جدولگذاری در خیابان مریم آغاز شد که انشالله به زودی به بهره برداری شهروندان و ساکنین این منطقه از شهر خواهد رسید .

بهمنی تصریح کرد: : در ادامه اجرای ایمن سازی معابر شهر و بنابه گزارشات مکرر شهروندان نسبت به عدم رعایت سرعت مطمئنه از سوی خودرو ها بخصوص در محلات و کوچه های سطح شهر و احتمال ایجاد خطر جانی برای عابرین پیاده بالاخص کودکان در حال بازی ، شهرداری ملارد جهت رفع معضل ، موضوع را در جلسه کمیته شورای ترافیک شهرستان مطرح نمود .
شهردار ملارد ادامه داد : پس از طرح موضوع در جلسه کمیته شورای ترافیک، بازدید و کار کارشناسی توسط عوامل محترم پلیس راهور انجام شد که در آخر مجوز نصب چندین دستگاه سرعتکاه پلاستیکی در معابر و کوچه های سطح شهر اخذ گردید .
ایشان در تشریح این خبر افزود: در این راستا عوامل مدیریت حمل و نقل و ترافیک حوزه معاونت امورزیربنایی و ترافیک شهرداری با توجه به اولویت بندی درخواستهای مردمی و با نظارت مستقیم عوامل پلیس راهور اقدام به حانمایی و نصب سرعتکاه لاستیکی در کوچه بهار ملارد نمودند .


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید