دیدار مردمی

شهردار ملارد به همراه حجت‌الاسلام مهدی خوبانی امام جمعه این شهر و اعضای شورای شهردر شب میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس و بزرگداشت مقام جانباز درمحل مسجد جامع شهر ملارد میهمان نمازگزاران متدین بود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد ، در این دیدار چهره به چهره ،ضمن تشریح مشکلات و نیازهای مربوط به این مکان مقدس(مسجد جامع ملارد) از زبان هئیت امنای ،مهندس بهمنی در جریان مسائل و خواسته های عمرانی و خدماتی مردم قدرشناس شهرملارد قرار گرفت و با مردم به صورت رودررو به گفتگوپرداخت.
شهردار ملارد مناسبت های دینی خصوصا مناسبت اعیاد شعبانیه را بهترین زمان ممکن جهت ارائه و معرفی خدمات و اقدامات اجرایی مدیریت شهری(شهرداری و شورای اسلامی شهر ملارد) به شهروندان عنوان نمود و اضافه کرد:ایام و اعیاد خجسته و پرفضیلت شعبانیه و ولادت ائمه همام بهترین زمان و مسجد جامع شهر ملارد بهترین مکان ممکن جهت معرفی اقدامات و فعالیتهای مدیریت شهری و همچنین شنیدن مسائل و مشکلات شهر از زبان مردم است.
در این دیدار امام جمعه شهر ملارد ،حجت‌الاسلام مهدی خوبانی پس از تبریک و تهنیت به مناسبت اعیاد شعبانیه به مردم، دقایقی فضایل و خصایص امام حسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل العباس را برشمرد.
شایان ذکر است که در این مراسم از جانبازان هشت سال دفاع مقدس تقدیر شد‌.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید