مراسم تودیع و معارفه

با حضور معاونتها و مدیران مناطق و دیگر مسئولین شهرداری طی حکمی از سوی بهمنی شهردار ملارد ، مجید دربندی بعنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری مصوب گردید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد – در مراسمی با حضور شهردار، معاونین و مدیران مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری مجید دربندی بعنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد منصوب گردید.

محمد بهمنی در آیین تکریم و معارفه مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) گفت : از مهمترین اقدامات روابط عمومی تامین ارتباط شهرداری با مردم و شورا، جراید و اصحاب رسانه به منظور انعکاس فعالیتهای شهرداری و سازمانهای تابعه شهرداری و انتشار اطلاعات و آمار و اخبار مرتبط در رسانه های گروهی است.  افزود:  تغییرات در مدیریت ها موجب افزایش اثربخشی و ایجاد انگیزه مضاعف میشود .این مدیریت باید تمامی اقدامات و عملکرد شهرداری را منعکس کند و تعامل سازنده با رسانه ها داشته باشد.

شهردارملارد بیان کرد : ارتباط بیشتر شهرداری با شهروندان و توجه به انتقادات آنها حائز اهمیت می باشد. نقد منصفانه کارساز است و آن را با جان و دل خریداریم .

در پایان ، محمد بهمنی شهردارملارد با اهداء لوح تقدیر از زحمات مدیر پیشین مهدی حیدری تقدیر و تشکر و مجید دربندی را به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد  منصوب کردند.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید