پیام تبریک بهمنی شهردار ملارد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد سیزدهم رجب مصادف با میلاد با سعادت امیر المومنین (ع) و گرامیداشت روز پدر می باشد . در همین راستا بهمنی شهردار ملارد طی پیامی این روز را تبریک گفتند .

 

  متن پیام

  به نام خدا 

علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را                                                  که به ماسوا فکندی همه سایه  هما را

دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین                                   به علی شناختم من به خدا قسم خدا را 

 

سیزده رجب سرآغاز و مطلع خورشید زندگی بزرگ‌مردی است که آغازگر امامت و ولایت و مظهر عدالت و یکتاپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت است که با سلوک  گفتار و رفتار و منش خویش ،دلهای تشنه ی حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب نموده است .

وارسته‌ترین بنده‌ای که به هنگام نشستن بر سجاده، غرق در شوق عبادت با معبود خویش راز و نیاز می کرد. نمونه ای کامل از عدالت که در اوج صلابت ، مهربان‌ترین یاور مظلومان عصر خویش بود و چونان پدری دلسوز در تنگناهای زندگی یاریشان می کرد.

بی تردید حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی(ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن ، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند امامت و ولایت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند از این رو، فرخنده زاد روز امیر مومنان علی(ع) شایسته ترین روز برای گرامیداشت مقام پدر و پاسداشت زحمات آنان است.

اینجانب سالروز ولادت امیر مومنان حضرت علی(ع)، اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان و محرومان و پدر یتیمان و سرچشمه عدالت، حقیقت و امامت که به نام روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار نام‌گذاری گشته را به عموم آزاد مردان جهان، مردم عزیز ایران بویژه شهروندان شهر ملارد و همکاران خدوم خود در شهرداری ملارد تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

امید است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیره حضرت علی(ع) و ائمه اطهار(ع) در تمامی مراحل زندگی موفق و مؤید باشند.

 

محمد بهمنی – شهردار ملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید