نشست فرهنگی ورزشی کولیوند شهردار ملارد

معاونت فرهنگی اجتماعی و اعضای خانه فرهنگ در نشستی با شهردار ملارد گفتگو کردند.

به گزارش مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شهرداری ملارد، در این نشست فرهنگی اعضای شورا و معاونت فرهنگی ورزشی نیزحضور داشتند.درتاریخ 1398/11/1 پرسنل و اساتید خانه فرهنگ ، در دیداری دوستانه با شهردار محترم ، مدیریت فرهنگی ، و اعضای شورای اسلامی شهر و کمسیون فرهنگی دیدار نمودند .

در ابتدای جلسه خوش آمد گویی و مقدمه ای توسط آقای کاوسی از اقدامات مدیریت فرهنگی ارائه گردید ، و آقای شیبانی گزارش عملکرد خانه فرهنگ در سال 97 و 98 را ارائه نمودند و در ادامه اساتید توسط پرسنل خانه فرهنگ معرفی شده و رزومه کوتاهی از فعالیت هریک از ایشان ارائه گردید .

در ادامه اساتید هریک نقطه نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را در راستای ارتقاء سطح فرهنگی شهر ملارد ارائه دادند .

سپس جناب آقای دکتر آئینه وند ضمن تقدیر از مدیریت فرهنگی ، پرسنل و اساتید خانه فرهنگ به ارائه برنامه های شورای اسلامی شهر ملارد در راستای اشاعه فرهنگ پرداخت و اذعان نمود که شورای پنجم به عنوان شورای فرهنگ محور خود را معرفی نموده است .

در ادامه جناب آقای تیموری در راستای خود اشتغالی و توانمند سازی هنرجویان در خانه فرهنگ خصوصا زنان سرپرست خانوار در راستای کاهش آسیب های اجتماعی سخنرانی نمودند .

در پایان جناب آقای کولیوند به صحبت در خصوص ساخت خانه های فرهنگ استاندارد در شهر ملارد و افتتاح دو خانه فرهنگ جدید در دهه فجر خبرهای خوشی را به اهالی فرهنگ ارائه نمودند و ازحمات اساتید و پرسنل خانه فرهنگ تقدیر نمودند و خواستار افزایش سطح فعالیت های فرهنگی در این مناطق شدند .


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید