ماه رجب ماه خداست .رسول اکرم (ص)

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد محمد بهمنی شهردار ملارد در پیامی فرارسیدن حلول ماه مبارک رجب و ولادت امام محمد باقر(ع) را تبریک گفت:

 متن پیام به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله : ” رجب ، ” ریزان” نامیده شده است ، چرا که در این ماه ، رحمت خداوند بر امت من فرو می ریزد.” رجب از راه می رسد، قدر حضورش را بدانید که ناگاه خواهیم دید در حال وداع است.

بهارعاشقان و دلدادگان حریم کبریایی فرا رسیده است. ماه رجب فصل روئیدن جوانه های عاشقانه زیستن و ماه شست و شوی دل و جان از زنگارهای گناه و غفلت ، و آماده شدن برای ورود به ضیافت الله اعظم است. کسانی که دل درگرو محبت خدا نهاده اند، لحظه شماری می کنند تا با ورود به ماه رجب وبهره مندی از برکات آن، به درک فیوضات ماه عظیم شعبان موفق شوند و پس از آن بتوانند مدال لیاقت ورود به ضیافت الهی در ماه رمضان را دریافت نمایند.

اینجانب حلول ماه مبارک رجب، ماه مناجات و بندگی و ماه خانه‌تکانی دل‌ها، و فرا رسیدن ولادت با سعادت خورشید علم، مخزن الاسرار توحید شکافنده معماهاى وجود حضرت امام محمد باقر (ع) بر مشتاقان کوی دوست و مردم شهید پرور و ولایت مدار شهر ملارد تبریک گفته و امید آنکه بتوانیم از فیوضات این ماه بهره‌ی کافی و وافی را ببریم.

محمد بهمنی – شهردار ملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید