دستت اما حکایتی دارد...

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد ، محمد بهمنی طی پیامی فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت ابولفضل العباس(ع) و روز جانباز را به حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) رهبرِ جانباز انقلاب و همه ی جانبازان عزیز ملارد تبریک گفت.

 متن پیام شهردار ملارد به شرح ذیل است:

سالگرد میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع)، با عنوان روز جانباز نام گذاری شده است. حضرت عباس(ع) برادر بزرگوار امام حسین علیه السلام، بزرگ جانباز تاریخ جان فشانی، رشادت و آزادگی و آموزگار عشق، پایداری و استقامت، صحنه کربلا را تجلیگاه ایثار و جانبازی نمود.

جانبازی نشان مردانگی و جاودانگی است که خداوند متعال این موهبت گرانقدر را نصیب انسان‌های مومن، صادق و پاک می‌کند. جانبازان ذره ذره وجود با صلابت خود را در راه اعتلای ارزش های اسلامی، انسانی و ایمانی اهداء کرده و پرچم اسلام را بالا نگه داشته اند. ملت مسلمان ایران فداکاری های جانبازان عزیز را هیچ گاه از یاد نخواهند برد و ما دانشگاهیان نیز تا جان در بدن داریم راه آنان را ادامه خواهیم داد.

اینجانب فرا رسیدن میلاد با سعادت علمدار کربلا قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را خدمت حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) رهبرِ جانباز انقلاب، تمامی جانبازان کشور و علی الخصوص جانبازان پرافتخار شهر ملارد تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، عاقبت به خیری و توفیقات روزافزون را برای همگان مسئلت دارم.

محمد بهمنی شهردار ملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید