اسلام علیک یا ابا عبدالله

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبداله الحسین (ع) مدیریت شهری شهر ملارد پیامی به شرح ذیل صادر نمودند .

 

 متن پیام :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

باز این چه شورش است که در خلق عالم است                  باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است

 

ماه محرم زيباترين جلوه عشق و ايثار و دين محوري فرا مي رسد و مسلمانان با چشماني اشكبار در سوگ سرور و سالار شهيدان، بار ديگر درس صبر، تعهد و آزادگي را در مكتب انسان سازي عاشورا مرور مي كنند.

 

هر روز اين ماه، فرصت بي نظيري براي تفكر در ماهيت قيامي است كه بقاي دين مبين اسلام را تضمين كرده وكامل ترين نمونه تقابل كفر و ايمان و مبارزه حق، عليه باطل است.

 

 بدون شك امروزه ایستادگی آزادي خواهان جهان برابر نظام سلطه و قدرت هاي استكباري تنها به مدد تأسي از فرهنگ عاشورایی قوت گرفته است.

در محرم امسال با توجه به همه گیری نفس گیر ویروس کرونا، از مردم عزیز و عشاق اهل بیت خواهانیم تا شور و شعور حسینی را در هم آمیزیم و باز هم حماسه ای بی نظیر و در شأن شهروندان شهید پرور شهر ملارد بیافرینیم و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ماه محرم، جلوه ای از تعهد، مسئولیت پذیری و باورها را به نمایش بگذاریم  و امیدواریم با توکل به درگاه خداوند متعال و دعای خیر مردم عزیز ایران اسلامی در اوج دل سوختگی در عزای شهدای کربلا، بلای این ویروس منحوس از کشورمان دور گردد .

اینجانبان فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) و یاران باوفایش را به حضرت ولی عصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب، تمامی مسلمانان، آزادی خواهان ، شیفتگان آن حضرت علی الخصوص شهروندان فهیم شهر ملارد تسلیت عرض می نماییم و از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و سرافرازی روزافزون اسلام و مسلمین را مسئلت دارم .

 

حسن ملایی- ریاست شورای اسلامی شهر ملارد

جمشید البرزی – سرپرست شهرداری ملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید