شهادت رئیس مذهب شیعه تسلیت باد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، مدیریت شهری ملارد ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع)  پیامی به شرح ذیل صادر نمودند .

متن پیام :      

25 شوال سالروز شهادت جانگداز ششمین اختر تابناک ولایت و امامت ، رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) است. بزرگ شخصیتی که با زحمات طاقت فرسا وتلاش های بی وقفه خود بقاء و استمرار دین اسلام را تضمین کرد و شمع همیشه فروزانی در مسیر رهروان اسلام ناب محمدی(ص) شد. امروز، جهان تشییع در عزای  بزرگ پرچمدار شیعه راستین علوی می گرید امامی که با بیان بلیغ و کلام فصیح، زبان رساى اسلام بود و با سخنان حکیمانه، منطق استوار و علم سرشار، برگزیده روزگار بود و بنده شایسته پروردگار. تجسم صبر و اخلاص بود و چشمه جود و سخاوت و کوه حلم و بردبارى، چهره فروزان اهل بیت(ع) بود و وارث علوم رسالت. از سلاله پیامبران بود و عطر و بوى پیامبر(ص) از وجود مقدسش استشمام می شد و هیبت و شکوه نبوی را تداعی گر بود.

اینجانبان شهادت جانگدازششمین ستاره درخشان آسمان امامت و ولایت را به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) و تمامی مسلمین جهان ، خاصه شیعیان ارادتمند آن امام همام و مردم شریف و شهید پرور شهرملارد تسلیت و تعزیت عرض می نمایم..

 

فخرالدین آیینه وند رئیس شورای اسلامی شهر ملارد

محمد صادق کولیوند شهردار ملارد

 

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید