عید سعید فطر تجلی خدا خواهی و جشن دوری از معصیت

رئیس شورا و شهردار ملارد طی پیامی عید بندگی ،عید سعید فطر را تبرک گفتند .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد فخرالدین آیینه وند رئیس شورای اسلامی شهر ملارد و محمد صادق کولیوند شهردار ملارد طی پیامی عید سعید فطر را تبریک گفتند .

متن پیام :  

بسم الله الرحمن الرحیم

" الهم اهل الکبریاء و العظمه و اهل الجود و الجبروت "

   عید سعید و خجسته فطر، موسم شادمانی و عید عاشقانی است که در بهار قرآن با قلوبی مملو از خضوع و عشق، نغمه عبودیت سر داده، هر روز را در انتظار لحظات روحانی و مقدس افطار و هر شب را به شوق برخورداری از فیض سحر به پایان رسانده و خلوتی خالصانه و صادقانه با خدای خود برپا کردند.
عید فطر روزی است که انسان به فطرت پاک خود باز میگردد و به شکرانه این نعمت بزرگ و بیکران، به ستایش باریتعالی پرداخته و زنگار گناه را از آینه روشن قلب وجان میزداید.

عیدفطر،عید فطرت های روشنی است که پس ازگذشت ماه مبارک رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می کنند.

اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان در ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعیدفطر، روز نمایش عزم تدین ، روز فتح و پیروزی در جهاد اکبر و بازگشت دوباره به فطرت انسانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و مردم مومن و ولایتمدار شهر ملارد، از خداوند قادر متعال، رستگاری، عزت و کرامت و صحت و عافیت همگان را مسألت می نماییم.

فخرالدین آیینه وند رئیس شورای اسلامی شهر ملارد

محمد صادق کولیوند شهردار ملارد 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید