ولادت با سعادت دو گوهر گیتی حضرت ثامن الحجج(ع) و حضرت معصومه(س)و دهه کرامت بر شما مبارک باد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، مدیریت شهری ملارد پیام تبریکی به بمناسبت هفته کرامت صادر نمودند. متن پیام بشرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

                                                                   به یمن میلادت، ذره ذره نور می‏شویم و قطره قطره حضور

                                    و دل را به سرای کرامتت دخیل می‏بندیم تا در روز مقدس تولد تو با دست‏های پاکت تطهیر شویم

 

دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است، مهر و وفایی که خواهر مهـربان و دلداده را به هجــرت وادار نمـوده و غربت و بیـماری و مرگ را در فصـل جوانی برای او آسـان کرده است. دهه کرامـت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمـانی است. تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (علیهماالسلام) کانون دعا و قرآن و نیایش و … است. دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است و این که می‌توانند رهبری دل‌های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده‌دار بشوند.

اینجانبان دهه کرامت را که همزمان با یکم ذی القعده و سالروز میلاد مسعود كــریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آغاز می‌شود و تا دهم ذیقعده سالروز ولادت با سعادت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام پایان می‌یابد، را محضر حضرت قائم (عج)، رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای، مردم ولایت مدار ملارد و تمام همکاران عزیزمان تبریک و تهنیت عرض میکنیم.

                        فخرالدین آیینه وند رئیس شورای اسلامی شهر ملارد / محمد صادق کولیوند شهردار ملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید