لبیک اللهم لبیک، لبیک لا شریک لک لبیک

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد بهمنی شهردار ملارد ضمن گرامی داشت روز عرفه طی پیامی فرا رسیدن عید سعید  قربان را تبریک و تهنیت گفت.

متن تبریک به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی

وَفَدَیْنَاهُ بِذِبْحٍ عَظِیمٍ / صافات (107)

و او(اسماعیل) را در ازاى قربانى بزرگى باز رهانیدیم

 

"عید قربان" پرشکوه ترین جلوه ایثار از خود گذشتگی و و زیباترین شکل تسلیم تعبد و تجلی بندگی در برابر خداوند قادر و متعال است .

عید قربان فرصتی مغتنم برای همه ما است که دل را به قربانگاه روانه کنیم که تنها دل ، لایق قربان کردن او است چرا که تمام وجودمان برای خدا است و عید قربان این روز عزیز و عید سعید، عید بندگی و تسلیم در برابر الله است. انشاءالله که لایق رحمت لایزال الهی باشیم.

عید قربان جلوه گاه رهایی از نفس و عید همه ی پاکی هاست. این روز عید کمال و رهیدن از بند تعلقات و جشن رهیدگی از بندگی نفس و تجلی گاه بندگی است، عید قربان زیبا ترین جلوه بندگی و خضوع خالصانه در برابر خداوند و یاد آور خاطره جاودانگی بندگی و ایثار است، عید نزدیک شدن دل هایی است که به قرب الهی رسیده اند و در مسیر قرب الهی با گذشتن از دلبستگی ها و گردن نهادن بی چون و چرا در برابر امر خدای متعال ، در زمره صابران و بندگان حقیقی راه یافته‌اند.

اینجانب با آرزوی بهروزی، سلامتی، تندرستی برای عموم مردم و بهره مندی از لحظات عرفانی ومعنوی روزعرفه، عید سعید قربان این عید بزرگ مسلمانان را تبریک وتهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال سلامتی و تندرستی برای آحاد جامعه و همه خادمان مردم در هر جایگاه و مسئولیتی را خواستارم.

محمد بهمنی - شهردار ملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید