
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ملارد؛در این دیدار، موضوع تخصیص اعتبار مناسب برای احداث ابنیه و ساخت و تجهیز زمینی در شهرک اداری از سوی اداره کل استان تهران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
🔹مهندس محمدزاده پودینه ضمن قدردانی از حضور ارزشمند مدیر ثبت احوال، با اشاره به دغدغههای مجموعه مدیریت شهری در زمینه استقرار کامل ادارات در شهرک اداری، تصریح کرد:مردم شریف شهرستان ملارد شایسته خدماترسانی در محیطی مناسب و در شأن خود هستند و عدم استقرار برخی ادارات، نشانهای از نبود عزم کافی برای تحقق این مهم است.
🔹وی افزود: یکی از مهمترین تکالیف مسئولان خدمت صادقانه به مردم و پاسخگویی به مطالبات به حق آنان است. امیدواریم با اهتمام جدیتر، زیرساختهای لازم برای تکریم اربابرجوع فراهم شود.
🔹شهردار ملارد در ادامه بیان داشت:اولویت ما ایجاد فضایی مناسب و استاندارد برای استقرار ادارات در شهرک اداری است تا خدمات به شهروندان به بهترین شکل ارائه شود. مطمئنم با همکاری و هماهنگی میان نهادها، مشکلات موجود برطرف خواهد شد.
🔹وی در پایان تأکید کرد: مکان فعلی ادارات پاسخگوی شأن و نیازهای مردم نیست و تلاش ما بر این است که با تخصیص اعتبار و پیگیریهای لازم، شرایط بهتری در این خصوص ایجاد کنیم.