به جهت بررسی وضعیت درآمدی مجموعه؛

جلسه کمیته درآمد شهرداری ملارد روز دوشنبه 29 فروردین 1401 به ریاست مهدی نسائی معاون توسعه مدیریت و منابع و با حضور اعضای این کمیته در راستای رفع موانع درآمدی و ایجاد هماهنگی‌های لازم در امورات جاری تشکیل گردید.

 به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ ظهر دوشنبه 29 فروردین ماه اولین جلسه کمیته درآمد شهرداری ملارد در سال جدید به ریاست مهدی نسائی و با حضور اعضای این کمیته به منظور پیگیری مطالبات، رفع موانع درآمدی و ایجاد هماهنگی‌های امور جاری در دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع برگزار گردید.

بنا براین گزارش؛ این جلسه به جهت بررسی وضعیت درآمدی مجموعه و ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان تشکیل شد که در جریان آن با بررسی موضوعات و پرونده‌های در دست اقدام، بر پیگیری مطالبات شهرداری از قبیل جریمه کمیسیون ماده صد، عوارض متعلقه و ... تاکید شد.

شایان ذکر است، نسائی در این نشست ضمن اشاره به وضعیت درآمدی بخش‌های مختلف شهرداری و راهکارهای تأمین منابع و افزایش درآمد به منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان و توسعه و آبادانی شهرعنوان داشت: شهرداری برای ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر باید ابتدا طرح و ایده‌های کارشناسی شده خوبی جهت ارتقا و افزایش در آمدهای پایدار خود داشته باشد.

 

 

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید