جلسه کارگروه

اولین جلسه کارگروه سیلابها و پس آبهای شهری شهرداری ملارد به ریاست معاونت خدمات شهری و زیست محیطی شهرداری ملارد برگزار گپردید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد، اولین جلسه کارگروه سیلابها و پس آبهای شهری شهرداری ملارد به ریاست معاونت خدمات شهری و زیست محیطی شهرداری و دیگر اعضاء در محل دفتر ایشان برگزار گردید. سلحشور معاونت خدمات شهری در ابتدا به بررسی مشکلات گذشته و فعالیتهای صورت پذیرفته در سنوات قبل پرداخته و همچنین با تقسیم بندی منطقه ای شهر ملارد به سه بخش مارلیک ، مـلارد و مرکـزی از مسئولین و شهرداران مناطق درخـواست نمود تا نظرات و راه کارهای پیشنهادی و مطالعاتی خود را در جلسه مطرح نموده تا به صورت مکتوب به حضور کولیوند شهردار محترم ارائه گردد . همچنین مسائلی منجمله عدم رعایت شیب بندی مناسب در خیابانها و کوچه های فرعی و نیز عدم لایروبی سپتیک ایجاد شده در انتهای بلوار آیت ا... هاشمی رفسنجانی و در اولویت قرار دادن این امر از دیگر موضوعات مطروحه در جلسه بود .

پس از بحث و تبادل نظر در خصوص موارد ذیل، تصمیم گیری گردید. 

1 . مقرر گردید معاونت امور زیر بنائی و ترافیکی نسبت به بررسی و تهیه نقشه اختلاف سطح خیابانهای اصلی و بلوارهای الغدیر ، هفت تیر ، شهیدان شوریابی ، شهید مرشدی و جاده چیتگر در اسرع وقت اقدام نماید .

2 . مقرر گردید معاونت امور زیربنائی و ترافیکی نسبت به ایجاد و حفر چندین حلقه چاه جذبی به همراه تله زباله گیر از انتهای خیابان کاشانی مختوم به خیابان دکتر حسابی تا امتداد مسیر خیابان چناران جهت کم نمودن دبی آب ورودی به بلوار آیت ا... هاشمی رفسنجانی در اسرع وقت اقدام نماید .

3 . مقرر گردید اداره خدمات موتوری نسبت به اجاره بیل اطلسی زنجیردار و در اختیار قرار دادن آن به اداره مدیریت بحران و حوادث جهت لایروبی و پاکسازی سپتیک آیت ا.. هاشمی رفسنجانی طی هفته جاری اقدام نماید و خـودروهای مورد نیاز را در اسرع وقت راه اندازی و در خصوص اجاره خودرو لجن کش اقدامات لازم را مبذول دارند .

4 . مقرر گردید معاونت امور زیر بنائی و ترافیکی نسبت به ایجاد حوزچه زباله گیر غیرهم سطح با آب راه ها ، همراه با دریچه زباله گیر در ابعاد 2×2×2 در بلوار آیت ا... هاشمی رفسنجانی اقدامات لازم را بعمل آورد .

5 . مقرر گردید معاونت خدمات شهری و زیست محیطی و واحد امور شهر و اداره خدمات موتوری لیست کاملی از امکانات موجود و امانی را در اسرع وقت اعلام و لوازم و امکانات مورد نیاز را جهت خرید به صورت کتبی به حضور شهردار محترم ارسال نمایند .

6 . مقرر گردید مسئول  واحد امور شهر در خصوص کمبود نمک ، ماسه ، باکس و کیسه های استقراری اقدام و درخواست خرید را تنظیم نماید .

7 . مقرر گردید مطالعات و مذاکرات لازم در خصوص امکان استفاده از زمین مجاور پارک بانوان و یا هر مکان مناسبی که سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری در خصوص جمع آوری و تصفیه آبهای سطحی اعلام میدارند انجام پذیرد .

8 . مقرر گردید بررسی های لازم در خصوص ایجاد آب راه جدید در مسیر جاده چیتگر از بلوار آیت ا.. هاشمی رفسنجانی به کانال cf5 انجام گیرد و مذاکرات لازم صورت پذیرد .

9 . مقرر گردید واحد امور قراردادهای شهرداری نسبت به عقد قرارداد و مذاکره جهت ایجاد حوزچه سپتیک و جذب مشارکت بخش خصوصی در اراضی مهندس غفاری اقدامات لازم را معمول دارد .

10 . مقرر گردید واحد امور شهر نسبت به لایروبی و پاکسازی مستمر جوی ها و آبراه ها موجود در سطح شهر اقدامات لازم را صورت دهد .


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید