آئینه‌وند رئیس شورای اسلامی شهر ملارد: نگاه ویژه مدیریت شهری ملارد نسبت به افزایش سرانه آموزشی

رئیس شورای اسلامی شهر ملارد با اشاره به کلنگ زنی احداث مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز در زمین اهدایی شورای اسلامی و شهرداری ملارد در بلوار شهیدان شوریابی، گفت: مدیریت شهری ملارد در راستای همگامی با آموزش و پرورش و خیرین مدرسه‌ساز، نگاه ویژه به افزایش سرانه دانش آموزشی و ارتقا کیفیت تحصیلی دارد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ملارد، فخرالدین آئینه‌وند رئیس شورای اسلامی شهر ملارد اظهار داشت: الحمدالله با نگاه مثبت مجموعه شورای اسلامی و شهرداری ملارد، زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع واقع در بلوار شهیدان شوریابی ملارد در اختیار اداره کل نوسازی و توسعه مدارس استان تهران و مجمع خیرین مدرسه‌ساز به منظور احداث آموزشگاه ۱۲ کلاسه قرار گرفت.

 وی افزود: با توجه به افزایش مهاجرت و رشد سالانه جمعیت دانش آموزی در شهر ملارد، بایستی تمهیدات ویژه‌ای از سوی مسؤولان امر به منظور کاهش کمبودها اتخاذ شود که تا به امروز نیز اقدامات موثری صورت پذیرفته است.

 رئیس شورای اسلامی شهر ملارد بیان داشت: شورای اسلامی شهر و شهرداری ملارد نیز در این راستا به منظور همراهی با آموزش و پرورش و خیرین عزیز مدرسه‌ساز گام برداشته و زین پس نیز در کنار مجموعه مدیریتی شهرستان خواهد بود.

کولیوند شهردار ملارد در این خصوص اظهار داشت :  در اجرای این پروژه با استفاده از مقاطع جدید نیم جوی بجای کانیوو کتابی هم کیفیت هدایت آبهای سطحی بالاتر خواهد رفت و هم در نهایت بدلیل عمر بالای این مقاطع جدید هزینه های عمران شهری در سنوات آتی کمتر خواهد شد..


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید