حریق بزرگ کارخانه یونولیت سازی در سراسیاب

عملیات برق آسا و هوشمندانه آتش نشانی ملارد از گسترش حریق و خسارات هنگف جلوگیری کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی  ، هادی امانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملارد  گفت:در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ساعت ۱۴:۲۲ یک مورد آتش سوزی کار خانه تولید یونولیت واقع در سرآسیاب گزارش شد  ، بلافاصله چند تیم عملیاتی به محل اعزام شد که قبل از رسیدن به محل آتش سوزی با توجه به رویت دود بسیار زیاد ایستگاه های عملیاتی آتش نشانی ملارد ، مارلیک ، مهرآذین و بیدگنه به همراه تانکر آبرسان  فضای سبز فراخوانده شدند. بمحض ورود آتش نشانان به محل حادثه مشاهده گردید ، قسمت خشک کن سوله یونولیت سازی دچار آتش سوزی گسترده شده و آتش در حال سرایت به فروشگاه های بزرگ  فرش در ضلع شرقی ملک می باشد. آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی با مجهز نمودن خود به دستگاه تنفسی و بکارگیری از تجهیزات آبرسان با  استفاده از فوم اقدام به عملیات اطفاء نموده .

نیروهای عملیاتی با رعایت اصول ایمنی و تجهیز خود به دستگاه تنفسی پس از قطع جریان برق و گاز کارخانه ، به 5 گروه تقسیم و با بکارگیری تجهیزات فوم وآبرسان  ، ازپشت بام و داخل سالن کارگاه و داخل فروشگاه های فرش و کالای خواب اقدام به مهار و اطفاء حریق نمودند.

هادی امانی افزود : با توجه به گسترش  حریق  به سمت واحد های تجاری مجاور و شعله گیری قریب الوقوع فروشگاهای  فرش و کالای خواب ، آتش نشانان با اقدامی سریع و هوشمندانه مانع از حرکت اتش به سمت فروشگاه  فرش و کالای خواب شده و از خسارات هنگفت جلوگیری نمودند .

امانی در ادامه  افزودند :  متاسفانه در این حادثه یک  نفر  از کارکنان کارخانه یونولیت سازی دچار سوختگی گردیده که با حضور به موقع عوامل محترم اورژانس در دقایق اولیه به مرکز درمانی منتقل شدند.

همچنین امانی از همکاری فضای سبز شهرداری ملارد و اورژانس و نیروی انتظامی ملارد تشکر کردند .

شرح اختصاصی: آتش نشانی ملارد در عملیات حریق بزرگ کارخانه یونولیت سازی واقع در سراسیاب در اقدامی سریع و هوشمندانه مانع از گسترش حریق به واحدهای تجاری مجاور و خسارات بیشتر شد

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید