به همت سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری ملارد

جباری از شروع فعالیتها و اقدامات ویژه فصل پائیز در شهر ملارد خبر داد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد به نقل از روابط عمومی سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری ملارد، ریاست سازمان از اجرای فعالیت های ویژه در راستای حفظ و نگهداری فضاهای سبز شهری ملارد با توجه به آغاز فصل پاییز خبر داد و گفت: با توجه به تغییر فصل و آغاز فصل پاییز این سازمان برای حفظ و نگهداری پارک ها و فضا های شهری فعالیت های جدیدی را آغاز کرده است.

بهنام جباری در ادامه بیان کرد یکی از اقدامات مهم در فصل پاییز جهت مبارزه با آفات ، شخم و وجین علف های هرز می باشد . لذا با شروع فصل خزان عملیات وجین علف های هرز در کلیه سطوح فضای سبز شهر ملارد آغاز می گردد

جباری افزود : از جمله اقداماتی که هم اکنون توسط این سازمان در جریان است شامل :وجین علف های هرز، پابیل کردن باغچه ها ،واکاری و کاشت درختان، کاشت گلهای زمستانه و هرس فرم درختچه ها می باشد که در سطح شهر توسط نیروهای خدوم این سازمان در حال انجام می باشد.

ریاست سازمان با اشاره به وظیفه نظارتی سازمان سیما منظر و فضای سبز ملارد، تصریح کرد: فعالیت ها و اقدامات این سازمان تنها محدود به فصل بهار و تابستان نیست بلکه در تمامی سال نگهداری و نظارت بر فضاهای سبز تداوم دارد.

جباری در خاتمه اذعان داشت : از دیگر برنامه های ویژه پاییز وزمستان می توان به هرس درختان  و هرس  سبز درختان سوزنی برگ و کودپاشی و سمپاشی و ... در سطح شهر اشاره کرد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید