مدیرعامل سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری ملارد از استقبال قرن جدید با کاشت گلهای فصلی بهاره خبر دارد

 به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد به نقل از روابط عمومی سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری ملارد، جباری گفت: در آستانه سال نو و در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، ایجاد فضایی دلپذیر و با طراوت، با کاشت انواع گل های فصلی از جمله همیشه بهار ، بنفشه ، اطلسی ، گازانیا و... در دستور کار این سازمان قرار دارد.

ریاست سازمان با اعلام این خبر همچنین گفت :بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای استقبال از قرن جدید ، سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری ملارد تا کنون  اقدام به کاشت بیش از 8000 جعبه گل فصلی بنفشه و 4000 گلدان گل فصلی همیشه بهار در  باغچه های  سطح شهر توسط همکاران محترم و زحمتکش در واحد حفظ و نگهداری و اجرائی،  نموده است .

جباری اظهار کرد :با توجه به اهمیت ‏وجود گل‌های فصلی برای زیبا سازی منظر شهری، ایجاد روحیه نشاط وشادابی دربین شهروندان ‏محترم ملاردی نسبت به کاشت انواع گل های فصلی بهاری ودایمی اقدام شده است و این فعالیت همچنان ادامه دارد.

ریاست سازمان در پایان گفت : بهسازی، رفع نقص و افزایش کیفیت سیستم‌های روشنایی، در  بوستان‌ها، بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده است که در راستای استقبال از بهار در قرن جدید برای شهروندان ، در حال انجام می باشد.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید