به همت سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری ملارد

بهنام جباری از آغاز کاشت نهال غیرمثمر در حاشیه معابر بلوار مطهری غربی و شرقی توسط سازمان سیما،منظر و فضای سبز ملارد خبر داد

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهری ملارد،ریاست سازمان سازمان سیما ،منظر و فضای سبز ملارد  در راستای  توسعه فضای سبز شهر ملارد گفت : واکاری و کاشت نهال غیر مثمر در پی شکستن نهال های بلوار مطهری غربی  و جایگزینی نهال ها و کاشت نهال جدید در حاشیه معابر بلوار مطهری غربی و شرقی آغاز شده است و این عملیات هم اکنون در جریان می باشد.

وی با تاکید بر اینکه کاشت نهال و توسعه فضای سبز شهری در کاهش آلودگی هوا تأثیر قابل توجهی دارد، افزود: کاشت درخت  به منظور کاهش آلودگی هوا، و تعدیل دما از برنامه های این سازمان می باشد.

ریاست سازمان در ادامه گفت : از آنجا که درختکاری حاشیه‌ای پیاده‌روها در روحیه و نشاط  شهروندان نقش بسزایی را ایفا می‌کند این حرکت موجب ارتقای کیفیت زندگی شهروندان می‌شود لذا شهرداری ملارد با کاشت نهال در بلوار مطهری این مهم را علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز در دستور کار خود قرار می دهد.

مهندس جباری در پایان بیان کرد یکی از  گونه های مد نظر برای کاشت در معابر بلوار مطهری از نوع درخت زیتون تلخ بوده  که از تولیدات این سازمان می باشد و در ترکیب با درختان چنار به صورت تناوبی قرار می گیرند.

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید