حضور بهمنی شهردار ملارد

حضور دکتر نوری وزیر آموزش و پرورش ،محسنی استاندار تهران ،مسئولین شهرستان ملارد در آیین بهره برداری از پروژه های مرکز آموزشی و ورزشی خیرساز در شهرستان ملارد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ملارد، همزمان با چهل و سومین سال گرامیداشت بهار انقلاب آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه های آموزشی و ورزشی خیرساز شهرستان ملارد با افتتاح 8 مدرسه برگزار گردید. 

در این مراسم دکتر نوری وزیر آموزش و پرورش، منصوری استاندار تهران، دکتر حق وردی نماینده مردم مشق در مجلس حجت الاسلام والمسلمین خوبانی امام جمعه شهرملارد ، کریمی فرماندار شهرستان ملارد، بهمنی شهردار ملارد، و با حضور جامعه خیرین مدرسه ساز ملاردی و دیگر مقامات شهرستانی در محل مدرسه زنده یاد «کبری زرگران»  برگزار گردید.

 ابتدا این مدرسه توسط وزیر آموزش و پرورش دکتر نوری افتتاح گردید، سپس هفت مدرسه دیگر با پیام دکتر نوری وزیر آموزش و پرورش بصورت ویدئو پروژکتور افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

ایشان اظهار داشت: به فضل الهی و  پیگیری های لازم تاکنون آموزش و پرورش توانسته در جذب خیرین مدرسه ساز اقدامات موثری را انجام دهد .ایشان از مهیا نمودن تمامی بسترهای لازم برای حضور خیرین مدرسه ساز در شهرستان خبر داد و  گفت: امید است با تلاش مجدانه  در آینده ای نزدیک شاهد حضور و مشارکت  هرچه بیسشتر خیرین در امر مقدس مدرسه سازی باشیم.

دکتر حق وردی نماینده مردم شهریار، ملارد و شهر قدس در مجلس جمهوری اسلامی ضمن خیر مقدم به دکترنوری وزیر آموزش و پرورش و هیات همراه همچنین منصوری استاندار تهران در خصوص بستر سازی مناسب برای وضعیت آموزشی برای شهرستان ملارد مواردی را مطرح نمودند .

منصوری استاندار تهران نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین به خصوص  وزیر محترم آموزش و پرورش در خصوص اهمیت موضوع آموزشی  در استان تهران خاصه  شهرستان ملارد مواردی را بیان و با توجه به ازدحام جمعیت در شهرستان ملارد نیاز مکانهای آموزشی بیشتر برای این شهرستان را از ضروریات ذکر کردند .       

وزیر آموزش و پرورش ضمن عرض خیر مقدم ویژه به خیرین و تقدیراز تلاشهای صورت گرفته از زحمات مسئولین و دست اندرکاران مدارس خیر ساز در مجموعه آموزش و پرورش عنوان داشت: ارزش کار خیر را هیچ متن و سخنی  قادر به جبران و پاسخگویی نیست. در انتهای مراسم با اهدای تندیس به خیرین مدرسه ساز از آنها تقدیر گردید .

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید