معاون خدمات شهری شهرداری ملارد

با تمهیدات اصلاحگرایانه و بازدارنده ، گشت انضباط شهری و اقدامات مهم معاونت خدمات شهری شهرداری ملارد ٢٣ مرکز غیر مجاز جمع آوری ، نگهداری و فروش ضایعاتی در سطح شهر پلمپ گردید .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد با تمهیدات اصلاحگرایانه و بازدارنده ، گشت انضباط شهری و اقدامات مهم معاونت خدمات شهری شهرداری ملارد ٢٣ مرکز غیر مجاز جمع آوری ، نگهداری و فروش ضایعاتی در سطح شهر پلمپ گردید .

سید محمد محسنی با اعلام این خبر گفت: با تاکیدات و دستور شهردار محترم مبنی بر واگذاری نظارت بر اجرای بازیافت زباله خشک از مبدا به معاونت خدمات شهری و زیست محیطی و همچنین پیگیری های شبانه روزی همکارانم در خدمات شهر اقدامات. بر اخذ مجوزات لازمه از مسئولین ذیربط به منظور تاسیس و راه اندازی واحد گشت انضباط شهری برای اولین بار در شهرداری ملارد این امر خطیر در تاریخ ۵ آبان ۱۴۰۱ صورت پذیرفت .
وی در تکمیل سخنان خود یا آور شد : با اراده قوی ، حمایت های صادقانه مدیران شهری بویژه شهردار ملارد و اجرای توصیه های ایشان ضمن به کارگیری نیروهای پر تلاش و خدوم در این حوزه ، خدمتی شایسته به مردم فهیم ملارد در راستای ساماندهی به وضعیت زباله های خشک و تفکیک از مبدا و حمایت از پیمانکاران مورد تایید شهرداری انجام گرفت و در کنار آن نیز طرح برخورد با اخلال گران حوزه زباله خشک ( ضایعاتی های غیر مجاز ) و همچنین زیباسازی شهری و تنظیم شهری در اولویت اقدامات این معاونت قرار گرفت.
سید محمد محسنی افزود: در همین راستا در ابتدای اسفند ماه با پیگیری های همکاران زحمت کش در واحد گشت نظارت انضباط شهری و تعامل نیروی انتظامی بیش از ۲۳ مرکز غیر مجاز ضایعاتی در سطح شهر ملارد شناسایی و پلمپ گردید


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید