ارتقاء سرانه ورزشی

توجه ویژه شهرداری ملارد به توسعه اماکن ورزشی با سرعت بخشیدن به پیشرفت احداث سوله ورزشی شهیدان سنگ سفیدی ملارد با ادامه دارد .

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ملارد ، شهردار ملارد خبر داد و گفت: عملیات احداث سوله ورزشی چند منظوره شهیدان سنگ سفیدی ، با نظارت مشاور و مهندسان حوزه معاونت زیر بنایی و ترافیک شهرداری با همت مضاعفی در حال اجرا است.

مهندس بهمنی توسعه اماکن ورزشی را یکی از اهداف مهم شهرداری ملارد دانست و افزود: یکی از برنامه های جدی شهرداری توسعه سرانه ها و اماکن ورزشی در شهر است و در همین رابطه عملیات اجرایی تکمیل مجموعه ی ورزشی شهیدان سنگ سفیدی با قدرت و شتاب بیشتری ادامه دارد .

وی در ادامه با اشاره به عملیات عمرانی در حال انجام در این سوله ورزشی گفت : عملیات عمرانی سوله شهیدان سنگ سفیدی شامل محوطه سازی، اجرای سقف کاذب اتاق های اداری، اجرای مراحل خاکبرداری محوطه جهت محوطه سازی، مخلوط ریزی پیاده رو ضلع شمالی، اجرای گچکاری و سفیدکاری طبقه همکف، اجرای نصب وال پست های دیوار موتور خانه، اجرای موزاییک کف سالن ورزشی، گچکاری و سفیدکاری اتاق های طبقه همکف، اجرا و دوغاب ریزی موزاییک کف سالن ورزشی، اجرای سقف کاذب طبقه همکف و دیگر موارد مشابه می باشد که توسط پیمانکار پروژه و با نظارت مشاور و مهندسان معاونت زیر بنایی و ترافیک شهرداری در حال انجام است .

لازم به ذکر است؛ مجموعه ی ورزشی شهیدان سنگ سفیدی ملارد در زمینی به وسعت ۷۵۰۰ متر مربع و با زیربنایی به مساحت ۳۳۰۰ متر مربع در حال احداث می باشد که به یاری خدا با بهره برداری از این مجموعه ی وسیع، بخشی از نیاز شهر و شهروندان در امر ورزش و سلامت مرتفع خواهد شد.

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید