اهتمام شهرداری ملارد برای خدمت رسانی؛

مجموعه شهرداری ملارد با توجه به نیاز سنجی و خواسته های به حق شهروندان پروژه های مناسبی در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی ، ورزشی و...در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد در ادامه بازدیدهای میدانی شهردار ملارد از پروژه‌های عمرانی در حال اجرا، صبح امروز مهندس بهمنی شهردار به همراه معاونین خود از آخرین وضعیت روند اجرای پروژه‌های عمرانی سطح شهر بازدید به عمل آوردند.

تکمیل فرهنگسرای بزرگ شهرملارد ، مجموعه ورزشی شهیدان سنگ سفیدی، خانه فرهنگ ویژه بانوان و گرمخانه ملارد و احداث کانال هدایت ابهای سطحی در بلوار آیت اله هاشمی رفسنجانی از جمله پروژه های شاخص مدیریت شهری ملارد برای توسعه متوازن زیرساخت ها و افزایش سرانه های شهری به شمار می روند که مراحل احداث آنها امروز مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

شهردار ملارد در این رابطه گفت: طرح توسعه و ارتقای سطح تجهیزات و امکانات پروژه های مورد بازدید در دستور کار شهرداری قرار گرفت و تمهیدات لازم را به منظور تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها در آینده ای نزدیک، اتخاذ نمودیم.

مهندس بهمنی در ادامه افزود: در جریان این بازدید دستورات لازم در راستای تسریع در روند امور اجرایی و ارائه طرح های کارشناسی جهت استانداردسازی پروژه های نامبرده به واحدهای اجرایی ابلاغ گردید.

شهردار ملارد یادآور شد : دیگر پروژه های در دست اقدام شهرداری نیز با تلاش و همت مجموعه در حال اجرا و تکمیل است.


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید