حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظلله العالی):

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد، شهردار و ریاست شورای اسلامی شهرملارد طی پیامی ضمن گرامیداشت نهم دى ماه، روز تجديد میثاق با آرمان‌های والاى بنیانگذار جمهورى اسلامى ورهبر فرزانه انقلاب اسلامى که همچون برگ زرینى درتاریخ نگار میهن عزيزمان می درخشد را به مردم شریف و ولایت‌مدار تبریک عرض نمودند.

متن پیام بدین شرح است:
بسمه تعالى

نهم دى ماه، روز آشکار ساختن خشم مقدس دربرابر اهانت ها و فتنه هاى عده اى غافل و وابسته به اجانب بود، شروع حرکت و یک فرهنگ بود یعنی «عزت خواهی»، یک روز بود ولی، خیرٌ مِن الفِ شَهر بود. مبیّن کوثر و ابتر بود که گفتند خامنه ای کوثر است، دشمن او ابتر است. عاشورا بود و ایران کربلا. 9 دی یک حادثه نیست یک جریان است که مردم عزیزمان درسراسر کشور با حضورارزشمند خود نشان دادند که با بصیرتند وهیچ گاه از راهبر واقعى که همانا ولایت فقیه است دست بر نخواهند داشت.

اینجانبان فرارسیدن این روز ماندگار وتاریخى را به تمام هموطنان عزیزمان خصوصا مردم ولایى ملارد که همواره در تمامى صحنه ها حضور شکوهمندى داشته اند و با بیزارى جستن ازحىله هاى دشمنان نظام مقدس جمهورى اسلامى ، بصیرت وآگاهی خودرا همواره به نمایش گذاشته اند تبریک عرض مینماییم و سرافرازی وسربلند ى را برایتان آرزومندیم.

                                                                               محمد صادق کولیوند شهردار ملارد

                                                                     فخرالدین آئینه وند ریاست شوراى اسلامى شهرملارد


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید