به منظور اجرای مبارزه با ویروس کرونا و قرنطینه خانگی

برگزاری مسابقه مجازی در حوزه های علمی ، فرهنگی ، هنری و ورزشی

مدیریت فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ملارد در نظر دارد ، در راستای کنترل ویروس کرونا و تشویق شهروندان محترم جهت ادامه قرنطینه خانگی  و به مناسبت عید سعید فطر اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات مجازی در حوزه های فرهنگی ، هنری ، اجتماعی و ورزشی نماید .

لذا علاقه مندان می توانند در رشته های ذیل و به شرح مندرج در متن حداکثر تا 1399/3/21 ( روز جهانی صنایع دستی ) اقدام به ارسال عکس یا فیلم متناسب با نوع مسابقه ( فیلم حداکثر 1 دقیقه ) با پوشش مناسب و قرار دادن دوربین در فاصله مناسب که امکان رویت کلیه جزئیات وجود داشته باشد ، به کانال خانه فرهنگ در فضای مجازی به آدرس : http://www.instagram.com/khanehefarhang نمایند ، که در ابتدای فیلم های ارسالی  نام و نام خانوادگی و سن شرکت کننده اثر ذکر گردد . به منتخبین هر حوزه جوایزی اهداء خواهد شد .

الف ) مسابقات ورزشی :

  1. فوتبال : ارسال فیلم از کنترل توپ با هر دو پا ، روپایی با هر دو پا و اجرای حرکات نمایشی با توپ .
  2. بدمینتون : نصب یک کاغذ A4 ( به رنگ تیره ) بر روی دیوار و قرار گرفتن در فاصله  1/5 متری و اقدام به ضربه زدن به توپ به سمت هدف ، به صورت متوالی .
  3. اجرای حرکات نمایشی در رشته ورزشی به صورت تخصصی

ب ) مسابقات هنری :

  1. ارسال یک قطعه موسیقی به فراخور ساز ( سنتی ، پاپ و کلاسیک ) حداکثر به مدت یک دقیقه و به صورت تکنوازی
  2. ارسال آثار طراحی و نقاشی ( در تمامی سبک ها و رشته ها ) با موضوع پیشگیری از بیماری کرونا و موضوعات مربوطه ( آثار برگزیده پس از داوری و انتخاب به یادگار در نگارخانه شهرداری نگهداری خواهد شد )
  3. ارسال آثار خوشنویسی ( خط تحریری و خطاطی ) به صورت آزاد ( آثار برگزیده پس از داوری و انتخاب به یادگار در نگارخانه شهرداری نگهداری خواهد شد )
  4. ساخت صنایع دستی ( آثار برگزیده پس از داوری و انتخاب به یادگار در نگارخانه شهرداری نگهداری خواهد شد )

ج ) مسابقات علمی 

  1. ارسال یک قطعه فیلم از محاسبات ذهنی ریاضی ( چرتکه ) حداکثر به مدت 1 دقیقه که در آن 20 عدد دورقمی بصورت جمع و تفریق های متوالی سوال شده و هنرجو پس از اتمام قرائت جواب را ارائه نمایند ( هنرجویان برتر بصورت آنلاین توسط اساتید خانه فرهنگ مورد آزمون قرار می گیرند )
  2. مطالعه یک جلد کتاب و ارسال خلاصه آن حداکثر در 10 صفحه 

د ) مسابقات قرآنی 

ارسال یک قطعه فیلم حداکثر به مدت 1 دقیقه از حفظ و یا قرائت قاری


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید