مهندس بهمنی شهردار ملارد با اعلام خبر مطروحه بیان کرد :

💥بهاری نو در شهر ملارد

💢آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهرملارد گامی بلند در جهت توسعه پایدار شهری

🔹️مهندس بهمنی از آغاز احداث کمربندی غربی شهر ملارد خبر داد.

🔹️به گزارش مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شهرداری ملارد؛ مهندس بهمنی شهردار ملارد با اعلام خبر مطروحه بیان کرد : در راستای تحقق مطالبات شهروندان در زمینه کاهش حجم بالای تردد خودروها در محور چیتگر، بلوار رسول اکرم (ص) و روان سازی ترافیک های سنگین در محدوده شهر، طرح مطالعات تکمیلی احداث پروژه مسیر کمربندی غربی شهر ملارد ضمن هماهنگی و پیگیری های صورت گرفته در سال گذشته( 1402 )، در شورای ترافیک شهرستان ملارد بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

🔹️مهندس بهمنی در ادامه افزود: این پروژه توسط شهرداری و با نظارت عالیه معاونت امورزیربنایی و ترافیک شهرداری ملارد اجرایی خواهد شد که در همین راستا مقرر گردید در فاز اول مسیر کمربندی عملیات جدول گذاری، زیرسازی و روکش آسفالت حدفاصل میدان ارتش در غرب مارلیک تا ورودی روستای قلعه فرامریه در دو لاین تندرو و کندور ضلع شمالی اجرایی خواهد شد.

🔹️وی اضافه کرد: همچنین در ادامه ی اجرای این طرح نیز عملیات خاکبرداری ، زیرسازی و جدول گذاری از ورودی روستای قلعه فرامرزیه به سمت جنوب و ورودی محور چیتگر (ملارد به صفادشت) آغاز می گردد.

🔹️شهردار ملارد بیان داشت: اجرای این طرح یکی از مطالبات اصلی و دیرینه اهالی شریف این منطقه می باشد که با اجرایی شدن آن شهروندان محترم شهر و روستاهای واقع در ضلع غربی ملارد اعم از خوشنام و قلعه فرامریه از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

🔹️عالیترین مقام اجرایی شهر ملارد در خاتمه یادآور شد: اجرای این طرح سهم بسزایی در کاهش ترافیک، مصرف سوخت و آلایندگی هوا خواهد داشت که انشاالله با تلاش و همت کلیه دستگاه های متولی به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

#جهش_تولید_با_مشارکت_مردم

🔖مدیریت ارتباطات و امور بین‌ الملل شهرداری ملارد

•┈••❀🍃🌸🍃❀••┈•
🔻 اتاق خبر (پایگاه خبری شهرداری ملارد) را در پیام رسان ایتا دنبال کنید:

🆔@otaghkhabarmalard
رسانه ارتباطی مدیریت شهری 👆👆


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید